The best Side of ایمپلنت دندان

Wiki Article

۲. گاهی به صورت مادرزاد برخی از دندان ها، رویش نمی کنند. برای پر کردن فضای خالی این دندان ها، از کاشت دندان استفاده می شود.

ایجاد یک برش تشخیص داده شده در بافت لثه تا حدی که دندان و استخوان قابل روئیت باشد

از مهمترین عوامل در روند درمان مراقبت و رعایت بهداشت در طول دوره درمان و همچنین پس از درمان می باشد.

این مقاله را هم مطالعه کنید: بهترین مرکز ایمپلنت

جراح ناحیه جراحی را با تزریق بی‌حسی موضعی آماده می‌کند.

آنگاه قطعه‌ای فلزی به نام هیلینگ کپ را روی پایه ایمپلنت قرار می‌دهد تا پایه ایمپلنت برای مدتی فرصت بهبودی پیدا کند.

بعلاوه بهتر است غذاهایی که می‌خورید از نظر دما و حرارت، ولرم و رو به سرد باشد. از هفته دوم تا یک ماه پس از ایمپلنت می‌توانید غذاهای نرمی مثل پوره سیبزمینی، تخم مرغ آبپز، ماست و سبزیجات مصرف کنید.

از جمله این ریسک ها میتوان به احتمال عفونت وشکست درمان یا از دست رفتن ایمپلنت دندان اشاره کرد که در این مورد نیاز به جایگزینی مجدد آن است.

اما واقعیت این است که این روش از نظر نوع مراحل کاشت و هزینه تفاوت بارزی با کاشت ایمپلنت سنتی ندارد. تنها به دلیل کوتاه‌تر بودن مدت زمان کاشت، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

مرکز دندانپزشکی ایران ایمپلنت، ارائه کلیه خدمات ترمیم و زیباسازی دندان با بالاترین کیفیت و مناسب ترین کیفیت با بهره‌گیری از به روز ترین متد روز توسط متخصصین مجرب و برترین اساتید دانشگاهی کشور.

بریج دندان یکی از شیوه‌های قدیمی برای برطرف کردن بی‌دندانی است، اما در این روش تنها فضای خالی درگیر نمی‌شود بلکه باید از دندان‌های مجاور نیز کمک گرفت؛ بنابراین دندان‌پزشک دندان‌های مجاور را نیز می‌تراشد تا بتواند عمل جایگزینی وب سايت را انجام دهد.

البته قبل از خود تزریق متخصص یا جراح دندان عقل با کمک ماده ای لثه بیمار را تا حد بی حسی، بی حس خواهد کرد.

استفاده از کارت تخفیف دندانپزشکی و یا عدم استفاده از آن

بیماران می‌پرسند ” بعد از ایمپلنت دندان چه بخوریم؟” باید گفت تغذیه شما بر اساس زمانی که از جراحی ایمپلنت می‌گذرد متفاوت خواهد بود. مثلا توصیه می‌شود تا یک هفته بعد از کاشت ایمپلنت، غذاهای آبکی مثل سوپ و فرنی بخورید.

Report this wiki page